Založ si blog

Poézia na každý deň 3.

Občas trvá dlho, kým vo vnútri nás niečo hnije

duch sa snaží liečiť- byť v procese katarzie.

Z popola jak Fénix- snaží sa vstať! Zabojuje!

Pocit zráža k nohám, lebo inak neprežije.

Rozum- zradný radca, rozoznáva riziko, strach..

Srdcová kráľovná napriek tomu vo večných vodách

nevie zdvihnúť hlavu- hrdo kráčať, zas sa poddá!

hľadá zmysel, niečo, čomu sa zas v duchu oddá..

 

„Pozri Fénix, vpredu! môžeš obletieť celý svet!“

Smutne zdvihne hlavu- vzduchom mihne sa odpoveď-

„počkaj ešte chvíľu, hneď“.. 

Vojna

09.09.2014

Nemôžem stáť a čakať na slová horiacich hviezd.. len v ponurej nálade zatínam päsť, tma skúša ma zviesť, noc v bdení uniesť.. a kam až môžem zájsť? S klamstvom na perách sa domáhame právd! Koľkí z nás majú na rukách krv zo zrád?! jak ranené vtáča hľadáš zem tisíckrát, za obeť ti padne, sestra aj brat.. Nezastavíš! Ty! Neobzrieš na tú spúšť! iba [...]

Poézia na každý deň 7.

26.08.2013

Prečítaj ma! kým som tu a môžem dýchať.. Odkladáš ma na policu, čakáš- som tu nedopitá… Teraz nechceš- nadýchnuť sa prachu zo mňa.. Ležím nahá na podlahe, v kúte- skormútená, skromná.. Vidíš tie stehy? vytrhol si ma a šiel! Krvavé steny vo vnútri torza zabili ďalší slnečný deň…

Poézia na každý deň 6. Most

21.08.2013

Sadni si ku mne a pozri sa do diaľky- tam ako malá som trhala fialky.. Tu som zas v mladosti obila kolená, tamhľa raz zomriem ako ďalšia starena. Pozri sa tým smerom- býval tam „len náš“ strom.. priamo tu za rohom dal mi prvý bozk „ON“! Naľavo dodýchal priateľ čo nemal, vravel, že ostane navždy a klamal… Pri rieke počuť smiech, radosť rodiny s [...]

brazília, záplavy

Počet obetí záplav na juhu Brazílie stúpol už na najmenej 75

06.05.2024 08:32

Ďalších 103 osôb je nezvestných. Záplavy po sebe zanechali rozsiahlu skazu.

Russia Leningrad Siege

Rus s modro-žltými vlasmi, ktorého okradli a vybili mu zub, sa na polícii dozvedel, že v zákopoch má bozkávať rodnú zem

06.05.2024 08:00

Od vpádu na Ukrajinu vo februári 2022 sa súdy v Rusku doteraz zaoberali už viac ako deviatimi tisícami prípadov takzvanej diskreditácie armády.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Izraelská armáda začala evakuáciu časti Rafahu, píšu izraelské médiá

06.05.2024 07:36

Ide o opatrenie pred očakávanou inváziou.

vojna na Ukrajine, drony

ONLINE: Ukrajine nestačí 'aktívna obrana', varuje ISW

06.05.2024 06:45, aktualizované: 08:01

Ak bude mať Rusko počas celého roku 2024 v bojoch na Ukrajine celoplošnú iniciatívu, môže mu to priniesť viaceré výhody, upozorňuje ISW.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 12147x
Priemerná čítanosť článkov: 1518x

Autor blogu

Kategórie