Založ si blog

Poézia na každý deň 6. Most

Sadni si ku mne a pozri sa do diaľky-

tam ako malá som trhala fialky..

Tu som zas v mladosti obila kolená,

tamhľa raz zomriem ako ďalšia starena.

Pozri sa tým smerom- býval tam „len náš“ strom..

priamo tu za rohom dal mi prvý bozk „ON“!

Naľavo dodýchal priateľ čo nemal,

vravel, že ostane navždy a klamal…

Pri rieke počuť smiech, radosť rodiny

s nimi si nemusel sledovať hodiny..

Vpravo- chcem nech je už spomienka hmlistá-

ukladali sme najbližších do lístia…

Pred mostom stála som už ako malá..

bezhlavo prebehnúť som sa vždy bála..

Občas je život čakanie na Godota-

každý však raz prejde most svojho života..

Vojna

09.09.2014

Nemôžem stáť a čakať na slová horiacich hviezd.. len v ponurej nálade zatínam päsť, tma skúša ma zviesť, noc v bdení uniesť.. a kam až môžem zájsť? S klamstvom na perách sa domáhame právd! Koľkí z nás majú na rukách krv zo zrád?! jak ranené vtáča hľadáš zem tisíckrát, za obeť ti padne, sestra aj brat.. Nezastavíš! Ty! Neobzrieš na tú spúšť! iba [...]

Poézia na každý deň 7.

26.08.2013

Prečítaj ma! kým som tu a môžem dýchať.. Odkladáš ma na policu, čakáš- som tu nedopitá… Teraz nechceš- nadýchnuť sa prachu zo mňa.. Ležím nahá na podlahe, v kúte- skormútená, skromná.. Vidíš tie stehy? vytrhol si ma a šiel! Krvavé steny vo vnútri torza zabili ďalší slnečný deň…

Poézia na každý deň 5. – Dážď

20.08.2013

Nebo sa tvári, že sa na mňa hnevá, búrkou mi posiela hanlivé slová.. dažďom chce zo mňa zmyť špinu, čo nosím.. vraví mi: „pozri sa na seba,kto si?!“ Nebo sa tvári, že je so mnou šťastné, búrkou chce dať mi takt do tanca vášne dažďom chce hýčkať a spaľovať telo, skúša zas či by ma objímať smelo.. Nebo sa tvári, že cíti môj smútok, [...]

ocenenie, prezidentka, Andrej Matišák

Prezidentka ocenila redaktora Pravdy. Čaputová odovzdala Matišákovi medailu súvisiacu s výročím vstupu do NATO a EÚ

30.04.2024 16:35

Prezidentka Slovenskej republiky sa poďakovala 28 osobnostiam za ich prínos v kontexte členstva štátu v Európskej únii a Severoatlantickej aliancii.

parlament, fico

Nájde sa 90 poslancov? Gašpar zhodu pri ústavných sudcoch neočakáva. Opozícia hovorí, že sa čaká na Ficove rozhodnutie

30.04.2024 16:30

Zástupcovia opozície hovoria o obštrukcii a o tom, že koalícia čaká, či bude sa bude chcieť uchádzať o post aj Robert Fico.

France Macron

Uvidia Parížania Macrona plávať v rieke? Minister spravodlivosti sa nepridá, lebo mu prekáža teplota vody

30.04.2024 15:00

Od leta 2025 umožnia ľuďom zaplávať si v Seine, v ktorej platí zákaz kúpania už od roku 1923. Pozdĺž troch úsekov rieky budú mať k dispozícii šatne i sprchy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 12126x
Priemerná čítanosť článkov: 1516x

Autor blogu

Kategórie