Založ si blog

Poézia na každý deň 4.

Spráchnivená zem- na nej kopýt stopy

nepohne sa vo vlhkom vzduchu ani vlas.

Žena kráča lesom, krv z rany potí

skúšala sa zamilovať, skúšala to zas.

Dupot čriedy žrebcov, majestátnych koní

strhol ju jak víchor, tvár si odkryla.

Vlasy v prudkom vetre strieľajú na strany

Nejestvuje sila, čo by ju prebila.

V bielych šatách letí naprieč tmavou cestou,

konáre ju mlátia, bijú celú tvár.

zdvíha hlavu k slnku, žrebcovi kričí „nestoj!

dýchať z tvojho sedla- oslobujúci dar“… 

 

Vojna

09.09.2014

Nemôžem stáť a čakať na slová horiacich hviezd.. len v ponurej nálade zatínam päsť, tma skúša ma zviesť, noc v bdení uniesť.. a kam až môžem zájsť? S klamstvom na perách sa domáhame právd! Koľkí z nás majú na rukách krv zo zrád?! jak ranené vtáča hľadáš zem tisíckrát, za obeť ti padne, sestra aj brat.. Nezastavíš! Ty! Neobzrieš na tú spúšť! iba [...]

Poézia na každý deň 7.

26.08.2013

Prečítaj ma! kým som tu a môžem dýchať.. Odkladáš ma na policu, čakáš- som tu nedopitá… Teraz nechceš- nadýchnuť sa prachu zo mňa.. Ležím nahá na podlahe, v kúte- skormútená, skromná.. Vidíš tie stehy? vytrhol si ma a šiel! Krvavé steny vo vnútri torza zabili ďalší slnečný deň…

Poézia na každý deň 6. Most

21.08.2013

Sadni si ku mne a pozri sa do diaľky- tam ako malá som trhala fialky.. Tu som zas v mladosti obila kolená, tamhľa raz zomriem ako ďalšia starena. Pozri sa tým smerom- býval tam „len náš“ strom.. priamo tu za rohom dal mi prvý bozk „ON“! Naľavo dodýchal priateľ čo nemal, vravel, že ostane navždy a klamal… Pri rieke počuť smiech, radosť rodiny s [...]

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 12116x
Priemerná čítanosť článkov: 1515x

Autor blogu

Kategórie